رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه گفت: موسسه دانش بنیان برکت در راستای اشتغالزایی در استان کرمانشاه فعالیت می کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 11 December 2022

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حوزه اشتغال موسسه ای با عنوان موسسه دانش بنیان برکت وجود دارد که طرح های خروجی دانشگاه را مورد حمایت قرار می دهد و طرح های دانش بنیان هم مد نظر خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو افزود: ٣ طرح در ستاد اجرایی و بنیاد احسان در این راستا اجرا می شود که اخیرا هم تولد ۴ قلوی کرمانشاهی مورد حمایت قرار گرفته و مبلغ ٣٠٠ میلیون ریال هدیه به این خانواده از طریق بنیاد احسان به این خانواده اهدا شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: از طریق بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام هم چند طرح در راستای جوانی جمعیت اجرایی می شود که عنوان یکی از آن ها ایران جوان است و خانوارهای دارای فرزند سوم به بعد را شناسایی می کند.

وی ادامه داد: به این ترتیب هدیه یک میلیون تومانی به نوزادانی که در سال 1401 به دنیا آمده یا به دنیا خواهند آمد و فرزند سوم به بعد هستند توسط این بنیاد تعلق می گیرد، به علاوه مبلغ یک میلیون تومان، ٢ میلیون تومان هم حساب سپرده قرض الحسنه ١٨ ساله برای آن نوزاد در نظر گرفته شده است، همچنین مبلغ ١۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه خرید لوازم به خانواده تعلق می گیرد که در قالب طرح ایران جوان می باشد.

کلهری تاکید کرد: برای نوزادان بیش از سه قلو هم
۶ ماه پوشک رایگان از سوی بنیاد ١۵ خرداد تامین می می شود و سایر هدایا نیز تعلق می گیرد، همچنین بسته ها و پک هایی را برای مادران دارای فرزند سوم به بعد 
با نام "لبخند مادری" در نظر گرفتیم  که لوازم اولیه نوزاد به اضافه البسه و اقلام مورد نیاز مادر اهدا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار