برای صرفه جویی 30 درصدی در مصرف گاز؛
شرکت ملی گاز موتورخانه‌های واحد‌های مشترکان اداری، مسکونی، تجاری خیریه، گردشگری و مذهبی را رایگان بهینه سازی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 09 December 2022

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت: در یک ماه اخیر مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی روزانه از ۱۶ میلیون به ۴۲ میلیون مترمکعب رسیده که نشانگر افزایش دو ونیم برابری مصرف این نوع انرژی است.

محسن اصغر زاده به مشترکان خانگی توصیه کرد صرفه جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند تا بتوان از افت فشار گاز جلوگیری کرد.

رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان اصفهان هم گفت: شرکت ملی گاز موتورخانه‌های واحد‌های مشترکان اداری، مسکونی، تجاری خیریه، گردشگری و مذهبی را رایگان بهینه سازی می‌کند تا ۳۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی حاصل شود.

پژمان روحی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://goc.nigc.ir/ دراین طرح شرکت کنند تا موتورخانه هایشان بهینه سازی شود.

وی گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز طبیعی در روز‌های سرد سال طبق قانون سازمان‌های دولتی ملزم به رعایت الگوی مصرف هستند و اگر اداره‌ای رعایت نکند ابتدا اخطار صادر می‌شود و در صورت بی توجهی گاز آن واحد قطع می‌شود.

رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان اصفهان افزود: استفاده از در وپنجره‌های دوجداره، استفاده از وسایل گرمایشی با رده انرژی بالا، تقسیم کردن مواد خام به قطعات کوچک، ۱۵ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می‌کند و خودداری از استفاده از گرماتاب‌ها در استخر و رستوران ها، خودداری از روشن کردن وسایل گرمایشی در باغ ویلا‌ها در زمانی که دراین واحد‌ها سکونت ندارند از راهکار‌های اساسی در صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.

سالانه به طور میانگین ۲۲ میلیارد مترمکعب برای حدود دو میلیون مشترک در بخش‌های مختلف گاز طبیعی صادر می‌شود که در روز‌های سرد سال ۷۵ درصد آن را مشترکان خانگی مصرف می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار