برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 30 October 2022

به گزارش تابناک قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم حضرت معصومه (س) از ۷ تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ مصادف با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی و امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه (س) شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد نظری، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام کمیل پهلوان زاده، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام رضا علیپور و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی احمدپور برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی زینلی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن بابائیان، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا اعوانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور خدامحمدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد لقمانی و مداحی جواد میر جعفری برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم حضرت معصومه (س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام و المسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، نظری منفرد و میرباقری و شنبه با مداحی محمدرضا غلامرضا زاده و چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب با مداحی سید رضا تحویلدار و عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای سیدعلی حسینی نژاد، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و قرائت دعا و مداحی محمدرضا و حسین طاهری و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای جواد میر جعفری برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار