مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام؛
مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام اظهار کرد : 9 هزار و ۱۰۰ نفر از جمعیت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفری فرهنگیان استان در این صندوق عضویت دارند.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 29 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ جبار قباد بیگی افزود : برخورداری از معادل سهم‌الشرکه واریزی ماهانه به صندوق از سهم دولت (حداکثر ۵ درصد)، برخورداری از سود سالانۀ مؤسسه حاصله از حق عضویت و دریافت سهم دولت و برخورداری از خدمات رفاهی مؤسسه (لیزینگ، خدمات گردشگری و پروژۀ کیپ‌کارت و غیره) از مزایای عضویت در صندوق ذخیره است.

وی مطرح کرد : نگهداشت اعضای جدید، افزایش ماهانۀ حق عضویت، کاهش آمار اعضای انصرافی، جذب شاغلان غیر عضو و جذب فرهنگیان جدیدالورود محور برنامه‌های عملیاتی این طرح است.

قباد بیگی ادامه داد : اجرایی شدن برنامه‌ها نیازمند تلاش موثر و پیگیری نظام مند است و باید در طول سال تحصیلی جاری و بر اساس برنامه عمل مشخص در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق عملیاتی شود.

وی گفت : تبیین، شناسایی و معرفی پروژه محور و برنامه ریزی شده ظر فیت ها و قابلیت های تحولی صندوق ذخیره فرهنگیان هدف گذاری ها را محقق می سازد.

قباد بیگی افزود : اعضای صندوق می‌توانند حق عضویت خود را تا پنج درصد افزایش داده و از سود سالانه و سهم دولت بیشتر استفاده کنند و در این خصوص اجرایی شدن دستور العمل ها و بخشنامه‌های ابلاغی در کنار اطلاع‌رسانی جامع و تاثیر گذار لازم و ضروری است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار