کد خبر: ۱۰۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 19 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور با عنوان اینکه ۲۷ سال قبل رهبر معظم انقلاب به روستای اروست قدم گذاشتند که باعث برکات زیادی شده است و توفیقی برای مردم این منطقه بوده است، گفت: در این سفر 80 مصوبه داشتیم که تاکنون بیشترین میزان مصوبه در بین سفرهای شهرستانی بوده است 

سیدمحمود حسینی پور به مناسبت ۲۴ مهر ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهاردانگه در جمع مردم این منطقه با عنوان اینکه ۲۷ سال قبل رهبر معظم انقلاب به روستای اروست قدم گذاشتند که باعث برکات زیادی شده است و توفیقی برای مردم این منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: برای چهارمین بار در منطقه چهاردانگه حضور پیدا نمودیم، هرچند باید بیشتر از این در بخش چهاردانگه حضور پیدا کنیم چرا که آنچه از نزدیک گزارش می شود، با آنچه که از روی کاغذ گزارش می شود، بسیار فاصله دارد .

وی ادامه داد: در این سفر 80 مصوبه داشتیم که تاکنون در بین سفرهای شهرستانی بیشترین مصوبه بوده است.
استاندار، افزود :پل ورودی روستای اروست تا پایان سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و حداکثر فرصت پیمانکار برای تکمیل این پروژه تا ۱۴ خرداد می باشد و عملیات اجرایی این پل از امروز آغاز می شود.
حسینی‌پور افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.
وی ادامه داد: وظیفه دولت آن است که در چهار دانگه بستر توسعه اقتصاد را فراهم کند تا با فراهم شدن شرایط کار، بیکاری در در روستاها ریشه کن شود.
سید محمود حسینی پور، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی شرکت آب و فاضلاب در این سفر پروژه آب رسانی به 8 روستای پشرت و کوات، قلعه سر و مالخواست، اروست و کردمیر، ولویه علیا و سفلی، اراء و تلمادره، مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی گفت: منطقه چهاردانگه ظرفیت قابل توجهی در کشت داروهای گلخانه ای و گل محمدی دارد و جوانان منطقه با تشکیل تعاونی ها برای توسعه و رونق کار گام بردارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار