به مناسبت هفته نیروی انتظامی
تابناک: فرماندار شهرستان خمین گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است .
کد خبر: ۱۰۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 06 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و طی مراسمی با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین ، معاونین فرماندار و پروانه رو رئیس شورای شهر خمین از حافظان نظم وامنیت شهرستان خمین خمین تجلیل شد .

در ابتدای این مراسم سرهنگ محمد علی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین اظهار داشت : شعار امسال هفته ناجا اقتدار پلیس، همدلی، همزبانی و آرامش است.

سرهنگ محمد علی گودرزی افزود: امروز به فرموده مقام معظم رهبری ماموران نیروی انتظامی مجاهدان در راه خدا هستند که با همدلی و همزبانی آماده هر گونه فداکاری هستند.

وی اظهارکرد: اقتدار پلیس در سایه همدلی و همزبانی و مشارکت مردم است و سعی می شود بیشتر از گذشته به جلب مشارکت ها و همکاری مردمی پرداخته شود و فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی برای پیشگیری از آسیب ها و جرائم در اولویت است.

در ادامه سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین نیروی انتظامی را حافظ نظم و امنیت و مظهر اقتدار کشور دانست و گفت: حضور پلیس در کنار مردم باعث آرامش و دلگرمی می شود.

وی در ادامه نیروی انتظامی نظام جمهوری اسلامی را مقتدرترین و مخلص ترین پلیس انتظامی درمنطقه و جهان عنوان کردهو افزود : نیروهای انتظامی ایران با داشتن اعتقاد و تقوا به دین مبین اسلام و آموختن درس ایثار ، شجاعت و شهادت از ائمه معصومین (ع)؛ هیچگاه در انجام وظیفه خطیر خود دچار لغزش نخواهند شد .

سید مهدی ساداتی در ادامه توسعه و پیشرفت هر جامعه را در گروی امنیت دانست و تاکید کرد: به لطف حق تعالی ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه و دنیا محسوب می شود.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی با تلاش وایثارگری ها، عملکرد مطلوبی در ایجاد امنیت دارد و خمین امن ترین شهر در سطح استان مرکزی به شمار می رود.

فرماندار خمین گفت: در مناسباتهای ملی و مذهبی نیروی انتظامی با آماده باش کامل، نظم و امنیت خوبی را در شهرستان برقرار می کند.

وی خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آشنایی مردم با تلاش، زحمات و خدمات ارزنده این نیرو های خدوم است.

در این مراسم 25 نفر از کارکنان، مسئولان و معاونان کلانتری های شهرستان خمین با اهدای لوح، تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار