کد خبر: ۱۰۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 06 October 2015
معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج با اعلام اینکه آمار دقیقی از کمپ های غیرمجاز دراین شهرستان نیست ،گفت: آسیب های روحی ، روانی معتادن در کمپ های غیرمجاز تشدید می شود .

رضا عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که اداره این کمپ های غیرمجاز را برعهده دارند، فاقد تخصص های لازم بوده و رفتارهای خشونت آمیزی را با معتادان دارند.

وی ادامه داد:همچنین براساس گزارش ها این کمپ ها محیط امنی نیز برای استعمال مواد مخدر و سایر جرایم اجتماعی از جمله مفاسد اجتماعی و مزاحمان نوامیس مردم شده است .

معاون فرماندار کرج تاکید کرد: طرح نظارتی دراین زمینه آغاز شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد .

عسگری خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که سازمان های مردمی در این سال ها داشته، تأسیس و راه اندازی کمپ های درمانی جهت بهبود و درمان معتادان است که متاسفانه امروز شاهد سوء استفاده برخی از افراد دراین زمینه هستیم .

معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج گفت: براساس آمار 100کمپ مجاز دراین کلانشهر فعالیت دارند که برخی از آنها نیز از استانداردهای لازم برای فعالیت بهره مند نیستند.

وی یادآورشد:برای اینکه کمپی بتواند در زمینه ترک اعتیاد فعالیت کند باید در ابتدا با رعایت ضوابط بتواند مجوز فعالیت را کسب کند .

عسگری اضافه کرد: رایزنی های لازم دراین زمینه با دستگاه های اجرایی متولی شده و درصدد هستیم تا شرایط کمپ های کیفی و دارای مجوز را ارتقا دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار