کد خبر: ۱۰۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 06 October 2015
معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج گفت: ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان در کرج به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا عسگری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت اجتماعی کلانشهر کرج اظهار داشت: باید چهره کلانشهر کرج را از حضور برخی افراد متکدی سودجو که آسیب‌های روانی و اجتماعی بسیاری را بر پیکر شهر وارد می‌کنند پاک کنیم.

وی افزود: در این راستا باید با همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در ساماندهی و جمع آوری متکدیان از سطح شهر اقدامات مناسب صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: بسیاری از متکدیان با جریحه‌دار کردن عواطف مردم درصدد به دست آوردن مبالغ بیشتری از سوی مردم هستند لذا هوشیاری مردم و آگاه‌بخشی به قشرهای مختلف در این زمینه بسیار لازم و ضروری احساس می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: حضور متکدیان در سطح شهر علاوه بر آسیب‌های اجتماعی در نازیبا کردن چهره شهر نیز تأثیرات بسیار زیادی دارد.

وی افزود: این متکدیان که بیشتر زنان و کودکان آنان را تشکیل می‌دهند باید ساماندهی و جمع‌آوری شوند و طرح‌های مختلفی نیز برای ساماندهی این افراد باید اجرایی شود.

معاون سیاسی فرماندار کرج خاطرنشان کرد: برخی از این متکدیان به صورت سازمان‌یافته اقدام به تکدی‌گری در سطح شهر می‌کنند که این مهم نیز باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

عسگری با بیان اینکه ساماندهی متکدیان می‌تواند در قالب گرمخانه‌ها و مراکز نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد، گفت: هر مسئله‌ای که سبب بر هم زدن نظم می‌شود باید کنترل شود.

وی در ادامه سخنان خود از تکدی‌گری برخی از اتباع خارجی از جمله پاکستانی اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز باید هماهنگی‌های لازم با اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استان البرز به منظور اجرایی شدن هر چه سریع‌تر طرح‌های ساماندهی متکدیان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار