اداره کل هواشناسی مازندران پیش بینی کرد
اداره کل هواشناسی مازندران پیش بینی کردکه روزهای پنجشنه به ویژه جمعه این هفته (۳۱ شهریور و یکم مهر)، جریان های گرم جنوبی موجب افزایش دما در استان و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات استان خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 20 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، طبق اعلام اداره هواشناسی مازندران ، گرمترین و خنک ترین مناطق استان شبانه روز گذشته و صبح امروز به ترتیب از ساری، دشت ناز و شیاده بخش بندپی بابل با ۳۵ و بلده شهرستان نور با ۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است. 

آخرین وضعیت جوی مازندران
 

بر اساس این گزارش،  امروز و فردا سه شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ شهریور) نسبت به دیروز، از شدت گرما در مازندران کاسته می شود ، در ساعات بعدازظهر به ویژه ارتفاعات نیمه غربی استان، افزایش ابر انتظار می رود.

 اداره کل هواشناسی مازندران پیش بینی کرد: روزهای پنجشنه به ویژه جمعه این هفته (۳۱ شهریور و یکم مهر)، جریان های گرم جنوبی موجب افزایش دما در استان و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات استان خواهد شد. بنابراین مسافران و هم استانی ها از روشن کردن آتش در جنگل ها خودداری کنند. 

آخرین وضعیت جوی مازندران
 

در ضمن با کاهش شدت گرمای هوا، شنبه و یکشنبه هفته آینده (سوم و چهارم مهر) و نیز آغاز رگبارهای پراکنده در مازندران از عصر یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده (پنجم و ششم مهر) هوای استان ابری، خنک و همراه با بارندگی پیش بینی می شود.

 اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: دریای خزر امروز و فردا با موج کوتاه همراه بوده و برای فعالیت های دریایی مناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار