مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: تا‌کنون بیش از ۳۳ هزار زائر اربعین ‌در این قرارگاه پذیرش شده و از خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و... بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 14 September 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی قربانی کرم  ‌با بیان اینکه از 11 شهریورماه تا به امروز بیش از 33 هزار زائر اربعین حسینی در قرارگاه مردمی استان قم پذیرش شده‌اند، اظهار کرد: در این قرارگاه آمادگی داریم روزانه 15 هزار زائر را پذیرش کرده و خدمات پذیرایی، فرهنگی، تبلیغی، بهداشتی، درمانی و... را به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) ارائه دهیم.

وی افزود: 19 هزار و 820 نفر زائر آقا و 13 هزار و 300 نفر خانم در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران پذیرش و اسکان داده شدند و این خدمت‌رسانی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که با نزدیک شدن به روز اربعین، زائران بسیاری در قرارگاه پذیرش خواهند شد و امیدواریم که با کمک حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) بتوانیم خدمت شایسته‌ای برای زائران اربعین انجام دهیم.

وی گفت: از روز شنبه ارسال پیامک راهنمای زائر، اعلام اسکان و ارائه خدمات زیارتی در قرارگاه مردمی اربعین برای مسافرانی که وارد شهر مقدس قم می‌شوند، فعال شده است.

قربانی کرم ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و هماهنگی معاونت‌ها و خادمان، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی ستاد مرکزی قرارگاه مردمی اربعین به صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: زائران اربعین حسینی، چه در مسیر رفت به کشور عراق و چه در مسیر برگشت به شهر خود، می‌توانند برای اسکان و استفاده از خدمات قرارگاه مردمی اربعین در استان قم، به درگاه اینترنتی http://hikarbala.ir/fa/zaer مراجعه کنند.

قرارگاه مردمی اربعین از 11 شهریورماه در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران برپاشده و تا پنج مهرماه نیز این خدمت‌رسانی‌ها ادامه خواهد داشت.

اسکان، تهیه و توزیع سه وعده غذایی، برپایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی، ایستگاه صلواتی، ایستگاه خدمات درمانی و... از جمله فعالیت‌های این قرارگاه مردمی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار