از این مبلغ تنها ۶۸ میلیارد تومان برای جبران خسارت به کل استان اختصاص داده شد
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳ 13 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی با شوراهای بخش کجور با بیان اینکه در اصل یکصدم قانون اساسی مسئولیت شما شوراها ذکر شده است، اظهار کرد:

مشکلات زیادی در روستاها از جمله مشکل آب، برق، گاز، زباله دارد.
وی با اشاره به پیگیری و دوندگی ۲۰ ماهه برای گازرسانی به بخش کجور گفت: اعتبار گرفتن با آن مبلغ برای پروژه گازرسانی به کجور پیگیری زیادی نیاز داشت که میسر شد و پیمانکاران مشغول به کار هستند.

دکتر محسنی بندپی با اشاره به خسارت ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به بخش مرزن آباد بیان کرد: از این مبلغ تنها ۶۸ میلیارد تومان برای جبران خسارت به کل استان اختصاص داده شد.

نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به محدود بودن اعتبارات اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد هیچ چیز به اندازه باهم بودن نمی تواند مشکلات را حل کند.

وی بر رعایت اخلاق تاکید کرد و گفت: با همه اقتداری که شما شوراها و مردم به ما نمایندگان دادید پیگیر مسائل و مشکلات منطقه هستم.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان در خصوص مشکل آب بخش کجور اظهار کرد: اگر تمام ذخایر آب دنیا را به کجور بیاورند در صورتی که مدیریت درست نباشد بازهم با کمبود آب مواجه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار