سازمان بیمه سلامت حمایت از زوج‌های نابارور را در مراکز دولتی را تا ۹۰ درصد و در صورت مراجعه به بخش‌های خصوصی تا ۷۰ درصد تعرفه همان مرکز تحت پوشش قرار داده‌ است.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ 30 August 2022

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه یک میلیون و نهصد هزار نفر از شهروندان استان اصفهان، بیمه‌شده اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان هستند که معادل ۳۰درصد از جمعیت استان را در بر می‌گیرد، گفت: این تعداد بیمه شده در قالب ۵ صندوق بیمه‌ای از خدمات درمانی چهار هزار موسسه تشخیصی درمانی طرف قرارداد استفاده می‌کنند.
محمدحسین صفاری افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کسانی که هیچ نوع بیمه درمانی نداشتند در قالب این طرح به‌صورت رایگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و در مجموع ۸۳۵ هزار نفر زیرمجموعه صندوق بیمه سلامت همگانی شدند.
وی گفت: هزینه سالیانه بیمه‌شدگان بیمه سلامت در استان اصفهان در بخش بستری و سرپایی در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و پانصد میلیارد تومان است.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: سازمان بیمه سلامت حمایت از زوج‌های نابارور را افزایش داده و درمان ناباروری در مراکز دولتی را تا ۹۰ درصد و در صورت مراجعه به بخش‌های خصوصی تا ۷۰ درصد تعرفه همان مرکز تحت پوشش قرار داده‌است.
صفاری با اشاره به پرداخت ۳۴ میلیارد ریال هزینه از ابتدای اجرای طرح تاکنون گفت: با هدف تسهیل در پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری، اسناد بستری در همان مرکز درمان ناباروری محاسبه و فقط سهم بیمه‌شده پرداخت می‌شود.
مراکز درمانی طرف قرارداد درمان ناباروری در استان اصفهان در بخش دولتی مرکز حضرت مریم بیمارستان شهید بهشتی اصفهان و بیمارستان شهید بهشتی کاشان و در بخش خصوصی مرکز درمان ناباروری مشتاق و بیمارستان میلاد اصفهان آماده خدمت‌رسانی به زوج‌های نابارور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار