اجرای رینگ غربی شهر اردستان به طول یک کیلومتر شامل عملیات خاک ریزی، خاک برداری، تسطیح و اجرای آسفالت آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 24 August 2022

شهردار اردستان با بیان این که هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۳ میلیارد تومان است، گفت: این طرح در صورت تامین اعتبار، حداکثر در مدت زمان ۴۵ روز آماده بهره برداری می‌شود.
مصطفی ایراندوست روان سازی ترافیک خیابان امام خمینی (ره) اردستان، دسترسی آسان به مسکن مهر و کاهش هزینه‌ها را از مزایای اجرای این طرح اعلام کرد و افزود: در ادامه این طرح اجرای روکش آسفالت از گلزار شهدای محال تا مسکن مهر نیز در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین با بیان اینکه اجرای پیاده رو خیابان شهید فائق تا سه راه مون به طول ۶۰۰ متر نیز در دستور کار قرار دارد گفت: مصالح مورد نیاز این طرح خریداری شده و مراحل قانونی انتخاب پیمانکار نیز صورت گرفته است.
شهردار اردستان افزود: هزینه اجرای این طرح بیش از ۸۰۰ میلیون تومان و در حال حاضر تهیه مصالح طرح با بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه صورت گرفته است.
وی به انجام تعمیرات اساسی خودروی مکانیزه جاروب و خودروی آتش نشانی شهرداری اردستان با هزینه حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیز اشاره کرد و گفت: به روزرسانی تجهیزات جایگاه سی ان جی شهرداری بعد از ۱۵ سال با هزینه‌ای افزون بر ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات شهرداری اردستان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار