معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۸ هزار و ۴۰۰ قوطی انواع کنسروجات تاریخ مصرف گذشته به وزن ۳ تن خبر داد و گفت: تمامی محموله فاسد کشف شده به منظور جلوگیری از ورود آن‌ها به بازار معدوم شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 23 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه چالابه کرمانشاه مبنی بر نگهداری تعداد زیادی مواد غذایی کنسرو شده تاریخ مصرف گذشته در شهرک صنعتی فرامان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک شرکت تولید موادغذایی که اقدام به نگهداری کنسروجات تاریخ مصرف گذشته می‌کرد، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.


سرهنگ یاری تصریح کرد: در این بازرسی ۸ هزار و ۴۰۰ قوطی انواع کنسروجات تاریخ مصرف گذشته به وزن حدود ۳ تن که فاقد هرگونه مارک و علامت تجاری بود کشف شد.


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از معدوم سازی تمامی کنسروجات کشف شده به منظور عدم ورود آن‌ها به بازار و چرخه مصرف خبر داد.


وی در پایان گفت: در این راستا نیز یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار