رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مساجد باید محل اتکای امید مستضعفان باشد و تا زمانی که شرک و کفر وجود دارد مبارزه برای نابودی آنچه سرمنشاِء ظلم به شمار می روند ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ 20 August 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام محمد قمی در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اراک، افزود: مساجد و مراکز دینی باید به پایگاه جهاد تبیین با هدف کمک به اشاعه فرهنگ معنوی مبدل شوند.
وی یادآورشد: درگام دوم انقلاب، مساجد به عنوان پایگاه‌های جهانی اندیشه های توحیدی مبدل خواهند شد.
وی اظهار داشت: بچه‌های مساجد و فعالان در این مراکز دینی باید کارهای زمین مانده را با تدوین برنامه های مطلوب اجرایی کنند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نگرش توحیدی ما خدمت به مردم است و انجام این وظیفه را افتخار خود می‌دانیم اما این نهایت کار جامعه اسلامی نیست بلکه یک ضرورت در حیات مسجد به شمار می رود و غایت گسترده شدن اندیشه توحیدی است.
حجت الاسلام قمی افزود: مساجد باید محل اتکای امید مستضعفان باشد و تا زمانی که شرک و کفر وجود دارد مبارزه برای نابودی آنچه سرمنشاِء ظلم به شمار می روند، نیز ادامه دارد.
وی با یادآوری اندیشه حضرت امام (ره) اظهار داشت: تبلیغات اسلامی، از مساجد آغاز شده و برای قطع شرک و کفر و تایید مستضعفان در برابر مستکبران باید این پایگاه های معنوی تقویت شوند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان مرکزی در توجه به جایگاه مساجد از سایر استان‌ها پیش‌تر است، هرچند فاصله زیادی باقی مانده است اما روند رشد در این استان در حوزه مساجد و مراکز دینی بالا است.
حجت الاسلام قمی افزود: شورا و سند خوبی در استان مرکزی در این راستا تدوین شده و این استان اهتمام بیشتری نسبت به سایر استان‌ها در حوزه مساجد دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار