حمید سلیمان پور : در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است و بجز قطعی فیبر در مسیر فراشبند به فیروزآباد که توسط همکاران مخابرات استان در دست تعمیر است مشکل ارتباطی خاصی در سطح استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 01 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمید سلیمان پور در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان فارس که با حضور استاندار فارس برگزار شد گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی و نقش موثر پایداری ارتباطات در اطلاع رسانی به موقع مسوولین و اعزام تیم‌های امداد، نجات و پشتیبانی به مناطق حادثه دیده ارایه کرد.

او گفت: در چند روز گذشته با توجه به پیش بینی بارندگی‌ها و سیل در استان، تمهیدات لازم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری اپراتورها، زیرساخت استان، مخابرات منطقه فارس و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب در آماده باش کامل قرار دارند و نتیجه این اقدامات رفع سریع قطعی ها، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در زمان بارندگی‌های شدید بویژه در نقاطی از استان که درگیر بحران و سیلاب هستند.

همچنین رئیس شورای راهبری حوزه ارتباطی استان گفت: ما در استان سامانه اطلاع رسانی پیامکی اپراتور‌های تلفن همراه برای هشدار به هم استانی‌های عزیز را فعال کردیم و روزانه یک پیام ارسال می‌شود.

سلیمان پور گفت: قطعی‌هایی در شبکه ارتباطی برخی از شهرستانها، روستا‌ها و مسیر‌های جاده‌ای در سطح استان داشتیم که عمدتاً به دلیل قطعی طولانی شبکه برق بود، از رفع این قطعی‌ها خبر داد.

او گفت: در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است و بجز قطعی فیبر در مسیر فراشبند به فیروزآباد که توسط همکاران مخابرات استان در دست تعمیر است مشکل ارتباطی خاصی در سطح استان وجود ندارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود و از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار