روند برخورد با واحدهای استیجاری متخلف ادامه می یابد و طبق ضوابط این گونه واحد ها با همراهی دستگاه های مرتبط اجرایی پلمپ خواهد شد و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می شود
کد خبر: ۱۰۵۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ 29 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، ساماندهی خانه های استیجاری به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های گردشگری شهرستان نمونه گردشگری رامسر با قوت ادامه دارد.


بر اساس گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر به نقل از ریاست اداره شهرستان رامسر نیازمند ظرفیت سازی در تمام بخشهای گردشگری می باشد و خانه های مسافر بخش قابل قبولی از اقامت گردشگران را تامین میکنند .


سحرخیز ساماندهی خانه های استیجاری را از مهمترین برنامه های این اداره دانستند و این ساماندهی نهایتا منجر به ظرفیت سازی برای شهر زیبای رامسر خواهد شد.

ریاست اداره میراث فرهنگی رامسر آمارهای تبدیل واحدهای مسکونی که در حال بهره برداری به گردشگران است را در یک ماه گذشته قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد روند برخورد با واحدهای استیجاری متخلف ادامه می یابد و طبق ضوابط این گونه واحد ها با همراهی دستگاه های مرتبط اجرایی پلمپ خواهد شد و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می شود.

سحرخیز شهرستان رامسر را شهری ویژه در حوزه گردشگری دانستند و بالا رفتن ظرفیت اقامت باعث ماندگاری بیشتر مهمانان در این شهر زیبا خواهد شد و خانه های مسافر دارای پروانه می توانند با برنامه ریزی تعداد روزهای اقامت گردشگران را در این شهر افزایشی کنند قطعا کسی که شهر رامسر را به عنوان مقصد برای گشت گذار انتخاب می کند انتظار دارد از جاذبه ها و امکانات این شهر استفاده کند از صنایع دستی شهرستان به عنوان کادو و سوغات بهره ببرد از غذاهای بومی و محلی تناول نماید از مناطق نمونه این شهر گردشگری بهره مند شود و...


ریاست اداره میراث فرهنگی در پایان از شهروندانی که قصد فعالیت در حوزه گردشگری دارند خواستند برای طی مراحل قانونی و مشاوره با کارشناسان اداره ارتباط برقرار نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار