در آستانه سفر رییس جمهور و هیئت دولت به همدان؛
استاندار همدان گفت: مرکز سامد برای ارتباط‌گیری آسان‌تر با رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفرهای استانی راه‌اندازی شده است
کد خبر: ۱۰۵۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 27 July 2022

به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در آیین راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت، گفت: مرکز سامد برای ارتباط‌گیری آسان‌تر با رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفرهای استانی راه‌اندازی شده است.

وی افزود:  افرادی که می‌خواهند با رئیس جمهور و وزرا ارتباط بگیرند می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و درخواست، پیشنهاد، انتقاد، طرح یا برنامه خود را اعلام کنند.

استاندار همدان تصریح کرد:  اپراتور، پیام آن‌ها را ثبت می‌کند، این پیام در نهاد ریاست جمهوری و استانداری همدان ثبت و بلافاصله یک کد برای تماس گیرنده ارسال می‌شود که کد پیگیری است.

به گفته وی، ۸۰۰ نفر برای پاسخ‌گویی به مردم آموزش دیده و در لحظه ۲۰۰ نفر پاسخگو هستند. اپراتورها امروز و فردا یعنی ۵ و ۶ مردادماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ یکسره پاسخگو هستند.

قاسمی فرزاد اشاره کرد:  اقدام دیگری که در کنار سامد انجام و اجرا خواهد شد، میز خدمت یا ارتباط مردمی است که معاونین وزرا در ۲۹ دستگاه از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی مراجعین حضوری هستند.

وی ادامه داد:  این دو شیوه منحصر به‌فرد در دولت سیزدهم است؛ چون در سنوات قبل، مردم نامه می‌نوشتند و حجم زیادی داشت و رسیدگی به آن زمان زیادی می‌برد همچنین در نقل و انتقالات دچار مشکل می‌شد.

قاسمی فرزاد گفت:  تماس با سامد کاملا قابل رصد است تابه نتیجه نهایی برسد. هم استانی‌ها می‌توانند امروز و فردا تماس بگیرند و درخواست خود را به نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط انتقال دهند.

لازم به دکر است علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در این آیین، پاسخگوی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز سامد بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار