رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد از اخطار پلمب، 3 مدرسه فوتبال و فوتسال غیرمجاز و بدون پروانه فعالیت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 26 July 2022

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان یزد در این خصوص در گفت و گو با ایسنا گفت: عصر روز گذشته سوم مردادماه با هماهنگی و حضور نمایندگان اداره اماکن شهرستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد به سه مدرسه فوتبال و فوتسال غیرمجاز و بدون پروانه فعالیت اخطار پلمب داده شد.

نارگانی در این باره افزود: این اقدام بر اساس گزارش هیات فوتبال استان و در راستای برخورد با مدارس ورزشی غیرمجاز در سطح شهرستان یزد صورت گرفت.

وی ادامه داد : در صدد اقدام برای برخورد قانونی با کلیه مدارس فوتبال و فوتسال غیرمجاز هستیم و بر اجرای این امر مهم تاکید داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ضمن تاکید بر اینکه صاحبان اماکن ورزشی، ادارات و نهادهای دولتی، زمینها و سالن های بخش خصوصی از واگذاری یا اجاره به مدارس فوتبال و فوتسال فاقد مجوز خودداری نمایند افزود: در صورت واگذاری مسئولیت حوادث احتمالی برعهده واگذار کنندگان خواهد بود.

نارگانی با بیان اینکه لیست تمام مدارس مجوزدار سطح شهرستان یزد در سایت هیات فوتبال استان موجود است از خانواده ها تقاضا داریم با توجه به نزدیکی به محل سکونتشان، از مدارسی که مورد تایید هیات فوتبال است برای آموزش فرزندشان بهره مند شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مدرسه ، فوتبال ، غیرمجاز ، پلمب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار