سرپرست شرکت گاز ایلام خبر داد ؛
سرپرست شرکت گاز ایلام از پایان‌ یافتن تعمیرات خط لوله سراسری گاز توسط همکاران منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در استان خبر داد و گفت: با مدیریت مناسب ذخیره موجود در خطوط لوله و تلاش همکاران شرکت گاز، در کمترین‌ زمان ممکن تعمیرات مذکور به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 20 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمود کشاورز روز اظهار داشت : با تشکیل کمیته بحران، کنترل و مدیریت مصرف گاز ذخیره در خطوط لوله، از طریق پایش و مانیتورینگ آنلاین مصارف، آماده‌باش کامل پرسنل، خوشبختانه این تعمیرات بدون قطع گاز مشترکین خانگی به اتمام رسید و هم اکنون جریان گاز کلیه واحدهای صنعتی و CNG نیز در حال وصل می باشد.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امداد و بحران این شرکت و گروه تعمیرات منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برای انجام این تعمیرات ستودنی بود، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی در شهرستانهای ایلام و چوار، تعمیرات مذکور در کمتر از ۱۵ ساعت انجام شد که این مهم در سایه تلاش‌های جهادی همکاران محقق شده است.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: آماده‌باش کلیه نیروهای ستادی، گروه‌های امداد، کمیته بحران و پشتیبانی ادارات گاز شهرستان‌های معین از جمله ایوان، چرداول و سیروان برای کنترل کردن تجهیزات، مانیتورینگ آنلاین خطوط و شبکه گاز برای پایش و غیره از عوامل مهم برای انجام تعمیرات خط لوله سراسری قبل از موعد پیش‌بینی شده بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار