تابناک-مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از افتتاح ۴ آزمایشگاه دانش آموزی در دو ناحیه آموزش و پرورش بندرعباس با حمایت استاندار هرمزگان و تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ،خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۷ 18 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد قویدل ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ مهندس دوستی ،استاندار هرمزگان از برنامه های آموزش و پرورش ، در ادامه این خبر افزود: با توجه به وجود ظرفیت و استعدادهای قابل پرورش دانش آموزان هرمزگانی در زمینه های علمی ، تدارک آزمایشگاه های مجهز برای انجام امور پژوهشی و تحقیقات و مطالعه این عزیزان در دستور کار شورای آموزش و پرورش هرمزگان قرار گرفت.

وی افزود: دراین راستا با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ، آزمايشگاه های فيزيك ، زیست شناسی در پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس و شیمی ، زمین شناسی درحوزه آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس ، تجهیز و به مناسبت عید امامت و ولایت ، با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولین، افتتاح شد.

قویدل تأکید کرد: در نظام تعلیم و تربیت براساس اهداف سند تحول بنیادین، بر فعالیت های پژوهش محور و پرورش ذهن خلاق و پویا تأکید شده است، لذا تمام تمرکز را باید برای تحقق این مقاصد آموزشی و پرورشی مهم ، منعطف نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار