معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: برخی از واحدهای صنعتی در استان یا غیرفعال هستند یا با ظرفیت حداکثری کار نمی‌کنند که موانع و مشکلات آنها رفع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ 17 July 2022

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که دولت توجه ویژه‌ای به آن دارد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی افزود: برخی از واحدهای صنعتی در استان خوزستان یا غیرفعال هستند یا با ظرفیت حداکثری کار نمی‌کنند که در این راستا موانع و مشکلات آنها رفع می‌شود تا اثر گذاری و رونق بیشتری در اقتصاد استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خوزستان علاوه بر بخش کشاورزی نیز قطب صنعتی کشور است، گفت: برخی از صنایع موانعی از جمله بدهی بانکی، بدهی بیمه تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها یا دستگاه‌های خدمات رسان و… دارند که این موضوعات در ستاد تسهیل با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی می‌شوند تا تثبیت اشتغال در خوزستان داشته باشم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: چندین طرح در این ستاد با حضور دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و بانک‌های عامل مطرح شد و موانع این صنایع رفع شدند تا تثبیت و افزایش اشتغال و رونق تولید در استان صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار