سرهنگ حسین پور در پایان با بيان اينكه پليس با قاطعيت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزي در تلاش است به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 09 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 19/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
انهدام باند سازمان يافته قاچاق کود شیمیایی در مازندران / کشف 242تن کود شيمیايي خارج از شبکه 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از انهدام باند سازمان يافته توزيع خارج از شبکه کودهای شیمیایی خبر داد و گفت: 242 تن کود شيمیايي به ارزش 20 میلیارد ریال کشف شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" در  تشریح این خبر، گفت: در راستای تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با عنايت به اينکه سود بالاي حاصل از اختلاف قيمت اقلام و کالاهاي اساسي به خصوص کود شيميايي باعث تخلفات گسترده در مسير عرضه خارج از شبکه تا قاچاق آن را فراهم و موجب کمبود آن در استان خواهد شد، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي در پي کسب خبری مبني بر اينکه افرادي در سطح استان از جمله شرکت هاي خصوصي در شهرستان ساري کودهاي شيميايي را به قيمت دولتي و يارانه اي خريداري و پس از دپو در کارخانجات آن را به قيمت آزاد به فروش می رسانند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه درتحقيقات پلیس مشخص شد، افرادی کودهاي شيميايي را از شرکت هاي دولتي با واسطه هاي مختلف خريداري و برای تهيه و توليد چسب و رزين مورد استفاده قرار مي دهند، تصریح کرد: ماموران اين پليس با بررسي های همه جانبه و هماهنگي قضائي به همراه نمايندگان جهاد کشاورزي و صمت به شرکت موصوف اعزام و نسبت به بازرسي از شرکت و انبارهاي مربوطه اقدام کردند.
وی ادامه داد: در نتيجه بازدید 242تن کود شیمیایی يارانه اي در داخل انبار و 1000 کيسه 50 کيلويي مصرف شده در پشت سالن توليد این شرکت به ارزش 20 میلیارد ريال کشف شد.
سرهنگ محمدپور از تحویل کليه کودهاي مکشوفه به انبار سازمان جهاد کشاورزي استان و  پلمب محل مورد نظر خبر داد و گفت: 6 متهم در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه بر اساس نظريه کارشناسان جهاد کشاورزي کودهای شیمیایی مکشوفه مربوط به مصارف بخش کشاورزي و يارانه دولتی برخوردار است، خاطر نشان کرد: قاچاق کود هاي شیمیایی و خروج آن از چرخه مصرف کشاورزي موجب خسارت های جبران ناپذير خواهد شد.
--------------------
گلوله پلیس، سارق سیم برق را متوقف کرد 
جانشین انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق مسلح کابل و سیم های برق در گشت زنی های هدفمند پلیس در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "نوروز حسین پور" با اعلام اين خبر، گفت: ماموران گشت یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید با پلاک جعلی مشکوک که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد.
وی با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو با سلاح شکاری و کلت جنگی به سمت خودرو ماموران تیر اندازی کردند، افزود: با اجرای طرح مهار و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودروی سارقان متوقف و سارق پس از مجروحیت با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله با تشکیل تیم عملیاتی کمتر از سه ساعت متهم را در حالی که بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پای راست مجروح شده بود، دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه دستگیری دیگر سارقان در دستور کار ماموران قرار دارد، تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته از خودرو متهم مقادیر قابل توجهی کابل برق و سیم سرقتی کشف و متهم تا به حال به بیش از10 فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف کرد.
سرهنگ حسین پور در پایان با بيان اينكه پليس با قاطعيت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزي در تلاش است به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
-------------------
سارقان ویلا و منازل در دام پلیس محمودآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازدستگیری سارقان ویلا و منزل با 13 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبراظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلا در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی همه جانبه و بکارگیری منابع و مخبرین، سارقان را شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری2 متهم پس از هماهنگی های قضائی خبر داد و گفت: این سارقان حرفه ای در بازجویی ها به 13 فقره سرقت منزل و ویلا اعتراف کردند و 2 مالخر نیز در این خصوص دستگیر و اموال قابل توجهی از آنان کشف شد.
سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل و ویلای خود به حفاظ مناسب، با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.
-------------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري 2 سارق و اعتراف به 14فقره سرقت اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 2 سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهمان در بازجویی های ماموران انتظامی به 14فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند 

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار