تابناک- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: کارت سوخت رانندگان تاکسی که غیرفعال و یا نیمه‌فعال هستند باطل می شوند و در صورت ادامه این روند پروانه فعالیت رانندگان نیز باطل خواهد شد. 
کد خبر: ۱۰۴۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 09 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، عمار زاهدی صبح امروز با اعلام این خبر، تاکید کرد:  بمنظور نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسیرانی شهری و کنترل بهینه مصرف سوخت، فعالیت کلیه رانندگان بصورت ماهیانه توسط بازرسین و نمایندگان خطوط رصد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در پی این بررسی‌ها کارت سوخت رانندگان غیرفعال و نیمه‌فعال با هماهنگی ستاد مدیریت مصرف سوخت و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ابطال می‌شود.

زاهدی خاطر نشان کرد: پس از این در صورت مشاهده عدم فعالیت و یا بی‌نظمی در فعالیت رانندگان تاکسی شهری نسبت به ابطال پروانه فعالیت این رانندگان اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرعباس، با اشاره به برون سپاری برخی از خدمات سازمان جهت تسریع در روند دریافت مجوزات تاکسیرانان، اظهار داشت: رانندگان تاکسی‌هایی که در حال حاضر فعال هستند، از طریق دفتار پیشخوان دولت، مدارک خود را در سامانه اتوتاکسی درج نموده و ثبت نام کنند. 

وی در خصوص روند صدور مجوزات مربوط به تاکسیرانان بیان داشت : صدور مجوز، صدور پروانه فعالیت و درخواست مرخصی رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان و بصورت مجازی در بستر اتوماسیون(اتوتاکسی) اختصاص یافته به رانندگان تاکسی در بندرعباس همچون سراسر کشور نیز صورت می‌پذیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار