مدیر جهاد کشاورزی فامنین از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش دام، طیور وابزیان به مبلغ ۹ میلیون ۳۳۳ هزار ریال درشهرستان فامنین خبر داد و گفت این تسهیلات با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی شهرستان و باهمکاری بانک کشاورزی در شهرستان اغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 07 June 2022
مدیر جهاد کشاورزی فامنین از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش دام، طیور وابزیان به مبلغ ۹ میلیون ۳۳۳ هزار  ریال درشهرستان فامنین خبر داد و گفت این تسهیلات با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی شهرستان و باهمکاری بانک کشاورزی در شهرستان اغاز شده است.

به گزارش تابناک همدان، منصور خزایی در ادامه گفت این تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحد‌های سنتی و کوچک دام، طیور و ابزیان و با سود ۱۲ درصد می‌باشد و برای واحد‌های بزرگ و صنعتی این تسهیلات بدون محدودیت و با توجه به تعداد دام پلاک گزاری شده و با سود تسهیلات ۱۸ در صد می‌باشد.

وی افزود جهاد کشاورزی شهرستان با همکاری بانک کشاورزی حتی در ایام تعطیل نیز مشغول به فعالیت بوده و تا کنون تعداد ۳۴۲ طرح ثبت نام شده در سامانه سیتا را به بانک کشاورزی فامنین جهت تکمیل پرونده و پرداخت معرفی کرده است که شامل ۲۷۴ طرح دام سبک، ۶۵ طرح دام سنگین، ۲ طرح شیلات و ۱ طرح طیور می‌باشد که جمعا به مبلغ ۳۰۸ میلیون ۵۷۷ هزار ریال می‌باشد.

خزایی در ادامه گفت: از این تعداد طرح معرفی شده تا کنون تعداد ۲۴ طرح و به مبلغ ۹ میلیون ۳۳۳ هزار ریال موفق به دریافت تسهیلات گردیده اند و تعداد ۴۵ پرونده جدید نیز در دست بررسی و تایید می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار