حجت الاسلام سید جواد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند مردم ایران با همه مشکلاتی که دارند این خیال خام را به گور خواهند برد که به دنبال براندازی ایران اسلامی باشند.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 04 June 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام سید جواد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند مردم ایران با همه مشکلاتی که دارند این خیال خام را به گور خواهند برد که به دنبال براندازی ایران اسلامی باشند.

امام جمعه موقت لامرد به واکنش دزدی دریایی یونان و آمریکا اشاره کرد وگفت: توقیف دو نفتکش یونایی توسط ایران اسلامی در سواحل بندرلنگه، و دیگری در سواحل عسلویه باری دیگر اقتدار خود را به جهانیان نشان دادیم.

وی گفت: هشدار سپاه به یونان در آزادسازی کشتی ایرانی که حدود دوماه قبل روی داد اگر کشتی ایرانی را آزاد نکنند ایران اسلامی ۱۷ کشتی یونانی را توقیف خواهد کرد.

وی افزود: غربی‌ها بدانند که ایران اسلامی برای منافع خود با احدی مماشات نخواهد کرد.

وی گفت: اگر غربی‌ها بخواهند اقدامات خصمانه را ادامه دهند با پتانسیل‌هایی که در اختیار دارند دشمن را تنبیه خواهیم کرد.

وی با اشاره به دهه کرامت و سالروز ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع) تصریح کرد: نقطه قرمز ائمه اطهار است و فیلم نامقدس عنکبوت مقدس یک بازی راهبردی مواجه هستیم که بر ایران هراسی و اسلام هراسی مواجه هستیم.

خطیب جمعه لامرد از اهالی فرهنگ خواست کسانی که دغدغه فرهنگ دارند خواهیم که پاسخ این جریان‌هایی مسموم و عناصر مسلوک را با تولید آثار و فاخر در زمینه دینی وملی تهیه کنند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی توهین به حضرات را سکوت نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار