فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه :
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: باید به اندازه سهم خود از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و این بزرگترین جهاد تبیین است.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 02 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ابوذر انوری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: قلم برای اهالی رسانه به مثابه خانواده شان است و باید به درستی از آن مراقب کنند، وقتی عنوان رسانه بسیجی و مردمی را  می‌کشیم رسالت مهمتری بر دوش ماست و تشخیص قلم‌های عامدانه و مخلصانه به سهولت انجام می‌شود.

وی خطاب به اهالی رسانه افزود: انتقاد همراه با پیشنهاد و راه حل کمک و خدمت بزرگ رسانه به مردم و دولت است، با توجه به اینکه همگی زیر یک پرچم هستیم هر کسی که برای اعتلای آن قلم بردارد ایرانی و انقلابی است چه بهتر که مطالبه گر باشد و پیشنهاداتی ارائه دهد، فرد رسانه‌ای در بحث راهنمایی بسیار توانمند است چرا که همه چیز را می‌بیند و می‌تواند بیشترین کمک را کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ادامه داد: قلم و عمل باید با یکدیگر همراه باشند آنچه که می‌نویسیم باید خودمان مصداق آن باشیم همچنین آمران به معروف و ناهیان از منکر باید خودشان عامل باشند و در هر جایی که هستیم باید یک قدم برای اسلام و انقلاب برداریم با هر نقشی که داریم در برخی موارد کمرنگ و در برخی موارد پررنگ است.

انوری با بیان اینکه اسلام و انقلاب حرمت دارند و خون‌های زیادی در این مسیر ریخته شده، خاطر نشان ساخت: کم و کاست انقلاب را به پای شخص بنویسید گاهی مواقع یک سازمان را یک شخص تخریب می‌کند، باید به اندازه سهم خودمان از انقلاب دفاع کنیم این بزرگترین جهاد تبیین ما است.

انوری تاکید کرد: ما همواره در حال تاوان دادن برای انقلاب هستیم پس باید به عنوان رسانه پشتیبان این افراد باشیم، شهید حسن باقری یک فرد رسانه‌ای بوده که به بهترین استراتژیست جنگ تبدیل می‌شود و با اشراف اطلاعاتی و توانمندی به عنوان نخبه جنگ خدمت زیادی به کشور می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار