مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: ۹۵۰ نفر از زندانیان جرایم مالی در بازده زمانی ۲ سال گذشته در لرستان آزاد شدند
کد خبر: ۱۰۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 01 June 2022

به گزارش تابناک لرستان  مجید کشوری روز سه شنبه در همایش نسیم مهر که با حضور خانواده زندانیان و اعضای انجمن حمایت از زندانیان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی بسیج بروجرد برگزار شد، افزود: برای آزادی زندانیان در لرستان ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته ۲ هزار ۴۰۰ خانواده زندانیان در لرستان مورد حمایت انجمن حمایت از زندانیان قرار گرفته اند.

مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: برای کسب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خون ها داده شده است به برکت خون شهدا در امنیت و آرامش زندگی می کنیم.
کشوری افزود: امروز شاهد اجرای عدالت گسترده در دولت هستیم، دولت در کمتر از یکسال گام های بزرگی برداشته است ولی رسانه های معاند چوب لای چرخ دولت می گذارند.
وی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و نظام همه پای کار نظام ایستاده اند و معاندان و شبکه های بیگانه توان مقابله با نظام را ندارند.
وی بیان کرد: امروز به برکت دولت مردمی و انقلابی ارزشها و آرمان های انقلاب احیا می شود و دولت با بهره گیری از چهره های انقلابی و خادم مردم عدالت را در کشور می گستراند.
مدیر کل سازمان زندان های لرستان گفت: توزیع عادلانه ثروت در کشور آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، استان لرستان در همه حوزه ها عقب بوده است و سازمان زندان ها تلاش کرده فاصله خود را با جامعه هدف کوتاه کند.
کشوری افزود: مسئولان باید فاصله شان را با مردم کوتاه کنند، مردم همواره پشتیبان انقلاب و نظام و رهبری خواهند بود.
وی اظهار داشت: امروز خانواده زندانیان نیازمند کمک های مالی هستند و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک های مالی به آنان را انجام می دهند.
وی بیان کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان در حکومت اسلامی تشکیل شده و انجمن در مسائل مالی و اشتغال به کار آنان کمک می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار