معاون شهردار تهران با بیان اینکه صد هزار تهران کارت با تخفیفات ویژه برای بازدید از اماکن دیدنی پایتخت در نوروز در نظر گرفته شده است گفت: گردشگران می توانند با پرداخت هزار تومان از امتیازات ویژه این کارت بهره ببرند.
کد خبر: ۱۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵ 04 March 2015
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم امرودی روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح اقدامات و فعالیت های امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با عنوان فصل همدلی، بهار فاطمی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز خدمات گردشگری و تفریحی برای شهروندان تهران با حداقل هزینه فراهم شده است .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 36هزار نفر از تورهای گردشگری شهرداری تهران استفاده کرده اند افزود: شهروندان تهرانی می تواند با تماس با سامانه 137و 4379 از نفاط گردشگری ، مسیرهای گردشگری و تخفیف های ویژه شهرداری تهران در بازدیاز اماکن دیدنی و موزه ها مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه از هفت کلانشهر کشور نیز برای بازدید از تهران از طریق تورهای گردشگری شهرداری اعلام آمادگی شده است افزود: امیدواریم امسال با تدابیر اتخاذ شده تعداد توریست ها و نقاط دیدنی شهرداری تهران افزایش یابد.

معاون فرهنگی شهرداری تهران بابیان اینکه شش تور گردشگری به صورت روزانه به مردم خدمات ارائه می دهد گفت: 11 تور گردشگری نیز به صورت نیم روزه در 16مسیر گردشگری در طول ایام نوروز مشغول فعالیت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این تورهای گردشگری در طول سال به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می دهند اظهارداشت: برای ایام نوروز به مانند ماه رمضان و ایام تابستان خدمات ویژه از جمله ارائه تخفیف در بازدید از اماکن و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داده می شود.

وی با اشاره به مسیرهای گردشگری مذهبی، تاریخی، تفریحی گفت: گردشگری شهری و گردشگری انقلاب از جمله بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و باغ موزه قصر و عبور شهدا به مسیرهای گردشگری اضافه شده است.

امرودی افزود: در هشت هزار نقطه امکان استفاده از این امکانات تهران کارت وجود دارد و شهروندان می تواند از تخفیف 30 الی 70 درصدی برخوردار شوند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه این صد هزار کارت برای یک میلیون نفر از توریست ها در نظر گرفته شده است گفت: علاوه بر شهروندان تهرانی، میهمانان نوروزی می توانند از این کارتها استفاده کنند.

بنابر اظهارات امرودی شهرداری تهران قصد دارد با معرفی تهران به عنوان میزبان مهربان ، تعداد این کارتها را در صورت افزایش متقاضی بیشتر از تعداد مذکور صادر کند.

شهروندان و گردشگران می توانند این کارتها را از فروشگاه های شهروند دریافت کرده و تا پایان نوروز از امتیازات آن بهره ببرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار