فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق جوانی که با جلب اعتماد رانندگان تاکسی اقدام به سرقت از آنان در شهرستان "اراک" کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 24 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از راننده های تاکسی از سوی یک جوان شیک پوش در "اراک" بلافاصله موضوع به صورت ویژه و هدفمند از سوی ماموران انتظامی این شهرستان پیگیری شد.
این مقام عالی انتظامی یادآورشد: مأموران پس از تحقیقات فنی از مال باختگان دریافتند که سارق در ابتدا به عنوان مسافر سوار تاکسی شده و پس از جلب اعتماد رانندگان و به بهانه اینکه کارت عابر بانکی خود را در منزل جا گذاشته و هیچ گونه پولی برای خرید لوازم مورد نیاز خود ندارد، کارت عابر بانکی آنها را به همراه رمز ورود کارت ها گرفته و به رانندگان اینگونه بیان می داشته است که در نخستین فرصت، پس از بازگشت به مقصد، پول دریافتی را به همراه کرایه به حساب آنها واریز خواهد کرد.
وی اظهارداشت: شگرد حرفه ای این سارق جوان به این شکل بوده است که پس از گرفتن کارت بانکی رانندگان تاکسی، از درب در معرض دید آنها وارد یک مجتمع تجاری می شده و سپس از درب دیگر آن که در معرض دید رانندگان نبوده از صحنه جرم متواری می شده است.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی  افزود: پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه، هویت اصلی سارق به دست آمد و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران انتظامی کلانتری۱۸ شهرستان اراک، با انجام عملیاتی غافلگیرانه، موفق به دستگیری سارق شدند.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: سارق که با مشاهده مستندات قانونی در تحقیقات مأموران انتظامی، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، در نهایت به سرقت ۳ دستگاه گوشی  همراه و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد در قالب۲۰ فقره سرقت از رانندگان تاکسی ها در شهرستان اراک و فروش اموال سرقتی به دیگر همدستش اعتراف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار