کد خبر: ۱۰۴۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 02 May 2022

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی پیامی صادر کرد،

متن این پیام به شرح زیر است: 


فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

هرجا کامی شیرین و سایه مهری گسترده است حضور معلم را پیدا یا پنهان می توان یافت، پر واضح است جامعه ای که همواره حرمت معلم را پاس دارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب خواهد گرفت و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می شود. کشور و جامعه ای که قدردان معلمان خود نباشد، به جهل و نادانی رضایت داده است.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی در سپاه و بسیج را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور و مربیان عقیدتی سیاسی ، علی الخصوص شهرستان همدان، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی

فرمانده سپاه ناحیه همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار