معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي گفت:در صورت تامين اعتبار در سال جاري ، دو تصفيه خانه فاضلاب در استان مركزي تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 27 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،جمشيد حسن بيگي افزود:در صورت تامين اعتبار ، استريم چهارم تصفيه خانه لجن فعال فاضلاب شهر اراك و مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب شهر خمين تا پايان سال ۱۴۰۱ به بهره برداري مي رسد.
معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار داشت : ظرفيت تصفيه خانه فاضلاب لجن فعال شهر اراك با بهره برداري از استريم چهارم اين تصفيه خانه به ۷۷ هزار متر مكعب فاضلاب در شبانه روز و با بهره برداري از مدول دوم تصفيه خانه فاضلاب در شهر خمين ، ظرفيت این تصفیه خانه به ۱۴ هزار و ۶۰۰ متر مكعب در شبانه روز افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به پيشرفت ۴۲ درصدي ساخت تصفيه خانه فاضلاب شهر هاي شازند و آستانه در سال گذشته اظهار داشت: اميد می رود با تخصيص به موقع اعتبارات مورد نياز اين پروژه روند ساخت اين تصفيه خانه فاضلاب در سال جاري سرعت بيشتري داشته باشد.
معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي در تشريح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته گفت : ۱۳ كيومتر توسعه خطوط لوله فاضلاب، ۳.۶ كيلومتر اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب، نصب ۲ هزار و ۳۰۰ فقره انشعاب فاضلاب و اصلاح و بازسازي و ۴۸۰ فقره انشعاب فاضلاب از جمله اقدامات اين معاونت در سال گذشته است.
جمشيد حسن بيگي شستشوي یک هزار و ۴۷۰ كيلومتر از شبكه فاضلاب ، عيب يابي ۱۱۹ كيلومتر از خطوط و شبكه فاضلاب ،سمپاشي ۳۹ هزار و ۴۰۰ منهول فاضلاب و همسطح سازي یک هزار و ۲۴۰ دريچه منهول فاضلاب را ، از ديگر اقدامات شركت آب و فاضلاب استان مركزي در سال گذشته در بخش فاضلاب برشمرد.
وي همچنين از برطرف شدن ۴۸۴ مورد حوادث شبكه فاضلاب و دو هزار و ۳۴۵ مورد حوادث انشعابات فاضلاب در كوتاه ترين زمان ممكن در سال گذشته خبر داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار