با حکم وزیر ورزش و جوانان ابراهیم سانی خانی به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 27 April 2022

به گزارش تابناک قم، عصر روز سه‌شنبه در مراسمی که با حضور معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان، کارکنان اداره کل، رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و مدیران استان در سالن فرهنگ سرای جوان برگزار شد از تلاش‌ها و زحمات ۴۰ ماه مدیریت رسول منعم مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان قم، با قرائت سپاس نامه‌ای از سوی سجادی وزیر ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد و ابراهیم سانی خانی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر استان قم دارای دو شهرستان است که فرمانداری در آنجا مستقر است؛ به همین دلیل باید ادارات مختلف در آن مناطق استقرار یابد که اداره کل ورزش و جوانان از جمله آنها است.

احمد حاجی زاده عنوان داشت: برنامه‌های حوزه ورزشی می‌بایست به صورت کارشناسی دنبال شود و در این راستا باید از توانمندی و ظرفیت پیشکسوتان بهره برد.

وی با بیان اینکه استان قم دارای جوانان با استعداد زیادی است ابراز داشت: دستگاه‌های مختلف استان نیز در این زمینه باید در کنار اداره کل ورزش و جوانان برای نقش آفرینی جوانان اقداماتی انجام دهند و برای حل مشکلات جوانان باید قدمی بردارند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قم در این مراسم بیان داشت: ورزشکاران قمی دارای ظرفیت و همت والایی هستند که با حکایت‌های مربیان مؤمن و انقلابی توانستند در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح ملی و جهانی افتخار آفرینی کنند.

ابراهیم سانی خانی افزود: دانشگاه‌های استان قم که در تراز بالایی هستند تعداد قابل توجهی فارغ التحصیل در رشته ورزشی تربیت کرده‌اند که می‌بایست با استفاده از این ظرفیت‌های علمی سکوهای افتخار را فتح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: قم ام القرای جهان اسلام است و از این رو باید ورزشکاران و مربیان و فضاهای ورزشی در شأن این شهر مقدس باشد و امیدواریم حضور ورزشکاران قمی در عرصه‌های ورزشی تأثیرات بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار