تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه رقابت‌های نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در بازی چهارم مقابل شهرداری گرگان با نتیجه نزدیک 82 بر 84 شکست خورد و در مجموع با ثبت سه شکست و یک پیروزی، از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 16 April 2022

به گزارش تابناک قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شب گذشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران مقابل تیم شهرداری‌گرگان بازی چهارم خود در این رقابت‌ها را با نتیجه ۸۲ بر ۸۴ واگذار کرد تا در مجموع تیم شهرداری گرگان با ثبت ۳ پیروزی رقیب ذوب آهن اصفهان در فینال لیگ‌برتر ۱۴۰۰ باشد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در این بازی؛ کوارتر اول را با شکست شروع کرده و اما در ادامه کوارتر دوم و سوم را با پیروزی پشت سر گذاشتند، در کوارتر آخر با فاصله یک امتیازی ۱۹ بر ۲۰ مقابل نماینده گرگان شکست خوردند و در نتیجه تیم شهرداری با قاطعیت در این مرحله به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

سینا واحدی، حامد حسین‌زاده، نوید رضایی‌فر، دوایت بایکس و آلاده آمینو در ترکیب تیم شیمیدر حضور داشتند، و اما بار دیگر ستاره‌های آمریکایی دو تیم بیشترین امتیاز را از این بازی بدست آوردند، پری پتی از تیم شهرداری توانست ۳۱ امتیاز و دوایت بایکس از تیم شیمیدر توانست ۳۰ امتیاز کسب کند.

دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور توانستند مجوز حضور در فینال این فصل از رقابت ها را کسب کنند، و اما تیم شیمیدر قم و نظم آوران سیرجان نیز کار خود را در همین مرحله پایان دادند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شب گذشته از نزدیک به تماشای دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر قم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان نشست، تماشاگران حاضر در سالن هم وزیر ورزش و جوانان را برای لحظاتی تشویق کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار