رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: قیمت مصوب گوجه در حال حاضر با قیمت هشت هزار تومان تا دوازده هزار تومان در بازار عرضه میشود.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 13 April 2022

عیسی حاجی علیانی رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: گوجه ارائه شده در بازار در حال حاضر باقیمت مصوب ۸هزار تومان تا ۱۲ تومان عرضه میشود و دلیل اختلاف قیمت در بازار کیفیت و درجه یک یا دو بود گوجه است.


حاجی علیانی بیان کرد: قیمت در مغازه ها بالاتر است به این دلیل است که باید اجاره بهای مغازه، دستمزد کارگران و عوارض پرداخت کنند؛ اما وانت بارها به دلیل اینکه جنس های درجه دو و سه را با قیمت پایین تری خریداری کرده با میزان سود کمتر آنها را به بازار عرضه میکنند.

وی افزود: هزینه های حمل و نقل، دسمتزد کارگران، بسته بندی ها و نهاده های کشاورزی همه این ها در قیمت تمام شده محصولات بخصوص گوجه تاثیر مستقیم دارد. قیمت ارائه شده درمیدان تربار ۳۰درصد با قیمتی که در بازار عرضه می شود، تفاوت دارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه گفت: در حال حاضر از نظر میزان عرضه میوه در سطح استان کرمانشاه هیچگونه مشکلی وجود ندارد تنها مشکل ما پایین بودن قدرت خرید مردم است.


وی همچنین افزود: فروش میوه در کرمانشاه رضایت‌بخش نیست به گونه ای که روزانه به طور متوسط ۳۰ درصد از مجموع میوه ها در بازارهای کرمانشاه به فروش می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار