رئیس حوزه هنری استان :
اسلامی : نقشه تحول استان در حوزه هنری تدوین شده و پس از هشت ماه کارشناسی موفق به دفاع از این نقشه شدیم.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 11 April 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شریف اسلامی در نشست با خبرنگاران، افزود : عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری سه نمایشگاه عکس و گرافیک، شب شعر قدر و رونمایی از تولیدات حوزه هنری در هفته هنر انقلاب اجرایی شده و کتاب بوی تند خردل نیز رونمایی می‌شود.

اسلامی افتتاح باشگاه رشد عکاسان جوان استان را از دیگر برنامه‌ها دانست و اظهار کرد: جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان نیز اجرایی می‌شود.

اسلامی از افتخار آفرینی ۲۸ هنرمند استان طی سال گذشته در برنامه‌های مختلف کشوری و بین المللی خبر داد و اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۰ هنرمندان استان در جشنواره‌های مختلف درخشیدند.

اسلامی با بیان اینکه در سال گذشته در بخش فیلم سه فیلم کوتاه داستانی توسط حوزه تولید شد، اظهار کرد: پنج فیلم مستند نیز در استان تولید شد.

وی افزود: در کنار این فعالیت‌ها، نماهنگ قاب عکس، یک اثر موشن گرافیک در استان تولید شد.

اسلامی از حضور چندین نمایش و تئاتر استان در جشنواره‌های کشوری و بین المللی خبر داد و تصریح کرد: چندین نمایش خیابانی با موضوعات مختلف در شهرهای مختلف تولید شد.

رئیس حوزه هنری استان از تولید ۱٠ قطعه موسیقی در سال گذشته خبر داد و گفت: اغلب آثار تولید شده در بستر مجازی منتشر شده است.

اسلامی همچنین برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی را از دیگر اقدامات انجام شده سال گذشته خبر داد.

اسلامی تدوین و کارشناسی ده اثر در محور ادبیات پایداری را از فعالیت‌های محقق شده دانست و گفت: حرکت بر مدار برنامه ریزی یک نیاز است.

وی اظهار کرد: نقشه تحول استان در حوزه هنری تدوین شده و پس از هشت ماه کارشناسی موفق به دفاع از این نقشه شدیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین یک نقشه راه سه ساله برای تحقق اهداف تدوین شده است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های بزرگی از فرهنگ پر ظرفیت عشایری استان استخراج شده است، عنوان داشت: هنر و فرهنگ عشایری با تاکید بر روحیه حماسی استان محور فعالیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار