مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع مشکل افت فشار و قطعی آب در برخی نقاط منطقه اسلامشهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 10 April 2022
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع مشکل افت فشار و قطعی آب در برخی نقاط منطقه اسلامشهر همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، فرهاد بختیاری فر ضمن اشاره به مشکلات چندین ساله اهالی منطقه اسلامشهر در خصوص افت فشار و قطعی آب در برخی بخش‌های این نقطه از شهر گفت: به دنبال گزارشات دریافتی در روز‌های بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند ماه سال گذشته مبنی بر افت فشار و قطعی آب در برخی نقاط مذکور، بلافاصله در محل مربوطه حاضر و بازدید‌های میدانی انجام شد.

وی با اذعان اینکه بر اساس بازدید میدانی انجام شده، وجود برخی مشکلات در تعدادی از محلات این منطقه اثبات شد عنوان کرد: پس از ملاقات‌های مردمی انجام شده و برگزاری جلسه با معتمدین محل بلافاصله دستور رفع مشکل صادر و تیم عملیاتی ما درمحل حاضر شدند.

بختیاری فر افزود: به دنبال مجموعه اقدامات انجام شده و تامین آب از منطقه حصار امام تا مدتی مشکل مذکور مرتفع گردید، اما در روز‌های پنجم و ششم فروردین ماه سال جاری مجددا با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر پاره‌ای از مشکلات در خصوص افت یا قطعی آب، بلافاصله نسبت به رفع مشکل به روش دیگر اقدام شد به نحوی که تعمیر، ترمیم و اصلاح خط ضربتی آب در بلوار آیت الله نجفی با لوله ۲۵۰ آزبست در دستور کار همکاران ما قرار گرفت.
مدیر عامل آبفای استان همچنین توضیح داد: پس از مجموعه اقدامات یاد شده خوشبختانه مشکل افت فشار و قطعی آب در منقطه اسلام شهر همدان به طور کامل مرتفع گردید.

وی در نهایت با بیان اینکه خدمت به مشترکین را در هر شرایطی از تکالیف خود می‌دانیم، اظهارداشت: با وجود کمبود بارش‌های جوی و افت ذخایر آبی، توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر و استان از وظایف ماست.

لازم به ذکر است، جمعیت ساکن در منطقه اسلامشهر ۳۰ هزار نفر می‌باشد.
 
منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار