معاون راهداری استان همدان گفت: در نوروز ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۳۸ درصدی تردد ورودی و خروجی جاده‌ای در استان همدان بودیم.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 08 April 2022
معاون راهداری استان همدان گفت: در نوروز ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۳۸ درصدی تردد ورودی و خروجی جاده‌ای در استان همدان بودیم.

به گزارش تابناک همدان از ایران آنلاین، مسعود رستمی، معاون راهداری استان همدان در خصوص اقدامات نوروزی این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۱ با بیان افزایش تردد‌ها گفت:۱ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۲ تردد ورودی و ۱ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۶۲۲ تردد خروجی به ثبت رسیده است که این اعداد از نشان از ۳۸ درصد افزایش در تردد‌های ورودی و خروجی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

رستمی در خصوص اقدامات این اداره کل در این ایام بیان کرد: در این مدت می‌توان به انجام ۲۴۰ کیلومتر خط کشی، ۲ هزار و ۹۸۹ متر مربع لکه گیری وترمیم راه‌ها و ۱ کیلومتر روکش آسفالت اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به بارندگی که در ایام نوروز بود ۱ هزار و ۳۴۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک پاشی صورت گرفته است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۳۷۵نفر ساعت گشت راهداری در این ایام به وقوع پیوست اظهار داشت: این اقدامات به کمک ۴۵۰ نفر از پرسنل توسط ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات در ۲۴ راهدار خانه فعال صورت گرفته است.

رستمی ادامه داد: اقدامات فقط محدود به این موارد نبوده بلکه ۱۶ هزار و ۹۷۹ عدد علائم راهنمایی رانندگی شستشو شده و همچنین ۳۲۱ شاخه تعمیر و نصب گاردریل (حفاظ جانبی) نیز داشتیم.

وی عنوان کرد: در این ایام پاکسازی محیط زیست نیز در دستورکار بوده که در این خصوص می‌توان به ۹۲۱ کیلومتر پاکسازی حاشیه راه‌ها و شانه و حریم جاده‌ها مخصوصا در ورودی وخروجی شهر‌ها اشاره کرد.

این مقام مسئول اشاره‌ای به پاکسازی گاردریل و نیوجرسی کرد و گفت: ۱۸۲ کیلومتر پاکسازی همراه با ۱ هزار و ۶۷۵ عدد تعمیر و نصب تابلو نیز صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: اجرای ۱هزار ۹۰۰ متر حفاظ میانی در راه‌ها به منظور ارتقاء ایمنی محور‌ها و آشکارسازی نقاط حادثه خیز نیز جزو اقدامات درنوروز ۱۴۰۱ بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار