مدیریت سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیریت سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه گفت: در سال گذشته با اجرای طرح نقدی نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه حدود ٢۵٠ دستگاه تاکسی نوسازی شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ 05 April 2022

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خدماتی از قبیل خدمات خودرویی، کارواش، بیمه ای و درمانی صورت می گیرد که در خصوص خدمات خودرو مبلغ 30 میلیون تومان به رانندگان تسهیلات داده می شود.

وی افزود: این تسهیلات با بازپرداخت یک ساله و همچنین کارمزد ۴ درصد برای رانندگان تاکسی پیش بینی شده، خدمات بیمه نیز از طریق سازمان و انعقاد قرارداد با مراکزی در نظر گرفته شده و به این ترتیب رانندگان تاکسی با مراجعه به سازمان، شرکت های بیمه ای را که با سازمان قرارداد و تفاهم نامه منعقد کردند، به آنها معرفی می شوند.

مدیریت سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه در خصوص خرید قطعات خودرو مورد نیاز تاکسی ها ادامه داد: فروشگاه هایی در سطح شهر با سازمان تفاهم نامه و قراردادها منعقد کرده که تاکسی هایی که مراجعه کنند و از این مزایا بهره مند شوند.

وی گفت: بیمه رانندگان تاکسی متاسفانه از سال 94 به واسطه اینکه دولت 50 درصد سهم خود را که از محل منابع یارانه ای است واریز نکرده دچار مشکل شده، جهت هماهنگی جلسات مکرری در تهران برگزار شده و از طریق سازمان تامین اجتماعی و اتحادیه تاکسیرانی کل کشور قرار است یکسری پالایش ها انجام بگیرد.

شهبازی با اشاره به اینکه برخی از رانندگان واقعا راننده تاکسی نیستند و صرفا یک کارت شهری در اختیار دارند، ادامه داد: پالایش های انجام می شود که رانندگان واقعی تاکسی بعد از شناسایی مشخص شوند و رانندگانی که فقط کارت تاکسی دارند حذف شوند.

شهبازی تاکید کرد: در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکسی در سال گذشته سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر حدود 250 تاکسی را توانستیم از طریق طرح نقدی نوسازی کنیم و پیگیر هستیم از طریق اتحادیه سازمان تاکسیرانی موضوع طرح اقساطی هم انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار