شهردار شهرستان نکا گفت: بعد از ۲۲سال، مجوز نهایی حاشیه رودخانه شهرستان نکا را برای آزادسازی از استان گرفتیم
کد خبر: ۱۰۳۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲ 05 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، موسی خلیلی بیان کرد: در این ۱۹ ماهی که بنده به عنوان شهردار در شهرستان نکا فعالیت میکنم، اتفاقات بسیار بزرگی افتاد که متأسفانه فرصت نشد در مساجدِ محلات، گزارش کار بدهم اما قطعا اتفاقات بزرگ را همه می‌بینند و امیدواریم سرفرصت این کار را نیز انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه، همه ی درآمد شهرداری از مردم است، عنوان کرد: بودجه ی ما در سال ۱۳۹۹ ، ۴۵میلیارد تومان بود که بنده ۳۳میلیارد تومان تحویل گرفتم، آخر سال ۷۰میلیارد تومان به شورا پیشنهاد دادم و اکنون ۱۰۰_۱۱۰ میلیارد تومان پیشنهاد دادم که ۴۵میلیارد تومان را با اعتماد سازی در بین مردم با افتتاح پروژه ها و توجیه اینکه افتتاح پروژه ها هزینه دارد، ۲/۵برابر افزایش دادیم.

شهردار شهرستان نکا با اشاره به اینکه مردم رضایت نسبی دارند و ما در حال تلاش هستیم تا به ایده آل هایمان برسیم، عنوان کرد: یکی از بزرگترین پروژه های ما ساماندهی حاشیه ی رودخانه بود و بخشهایی از آن مثل آلاچیق و ... افتتاح شده بود، اکنون بعد از ۲۲ سال مجوز نهایی آن را برای آزادسازی از استان گرفتیم که بدون اغراق، کار بسیار بزرگی است.

خلیلی تصریح کرد: به مدت ۲۲سال، ۸ هزارمتر زمین در قلب شهر افتاده بود و کسی نمی‌توانست کاری برای آن انجام دهد، اما ما با ۶ ماه تمرکز روی آن در استانداری به توافق رسیدیم و بنا داریم در آن پارک یا پارکینگ ایجاد نمائیم.

وی یادآور شد: از حاشیه ی رودخانه پارک ملت را افتتاح کردیم، درحال آماده سازی پل هستیم، قرمرض را افتتاح کردیم، به ما اعتماد کردند و کوهسارکنده و دریا را تحویل گرفتیم که این اعتماد سازی ها یک شبه اتفاق نیفتاد.

شهردار شهرستان نکا با بیان اینکه، باز هم داریم اعتماد سازی می کنیم و مردم را پای کار می آوریم اعلام کرد: در این راستا اعضای شورای شهر، تصمیم گرفتند شورایار یا نماینده محله تشکیل دهند تا در بخش مردم بیشتر کار کنیم، زیرا ما چشم بر آینده داریم که شورایاران می توانند نقش همفکری، پیشنهاد، ظرفیتها و مشکلات را داشته باشند و به ما در ساختن شهری آباد کمک نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار