برای پاسخگویی به نیازهای مشاوره ای مردم در ایام نوروز1401، مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی مراجعان می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 19 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/12/1400 تقدیم حضورتان می گردد.
-------------------
فعالیت مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در تعطیلات نوروز
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از ارائه خدمات مشاوره ای حضوری و تلفنی به مراجعان در تعطیلات نوروز 1401خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، با بیان این که خدمات مشاوره ای یکی از مهمترین شیوهای حل مشکلات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، گفت: موضوع مشاوره و مددکاري اجتماعي در راستاي نگرش جامعه محوري پليس بوده و در حال حاضر واحد مددکاری این فرماندهی به صورت تخصصی با بهره گیری از مجرب ترين مشاوران و متخصصان در حال ارائه خدمات رایگان به شهروندان می باشند.
وی افزود: واحد مددکاری و مشاوره هر روز به صورت تلفني و حضوري پاسخگوي سوالات و مشكلات شهروندان در حوزه های خانوادگي، حقوقي، تحصيلي، ازدواج و.... بوده و شهروندان مي توانند از خدمات تخصصی مشاوره پليس بهره مند شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور و برای پاسخگویی به نیازهای مشاوره ای مردم در ایام نوروز1401، مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی مراجعان می باشد.
سرهنگ ساداتی خاطرنشان کرد:  کارشناسان مرکز مشاوره این معاونت از ساعت 8 صبح تا ساعت 2 بعد از ظهر میزبان مراجعان می باشند و یا با شماره تلفن های 21826196 ، 21826194 و 33247473 با پیش شماره 011 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به هموطنان عزیز هستند .
----------------
ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهرهای مازندران
رئیس پلیس راهور استان مازندران از ترافیک پرحجم در هسته مرکزی شهرها با توجه به حجم بالای ورودی خودروها به مازندران خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری در بیان این خبر گفت: وضعیت ترافیکی :با توجه به بیشترین تردد جهت خرید مردم در هسته مرکزی شهرها شاهد ترافیک سنگین هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران خدوم راهور در معابر شهری مخصوصاً هسته مرکزی شهر هر درحال کنترل و روان سازی ترافیک می باشیم.
وی افزود: وضعیت آب و هوایی در تمام شهرهای مازندران آفتابی و در بعضی نقاط ابری می باشد که با این وصف سطح معابر خشک و مشکلی از لحاظ لغزندگی معابر تا این لحظه را نداریم.
 رئیس پلیس راهور استان مازندران در ادامه تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به احتمال بارندگی ار 24 ساعت آینده و در نتیجه آن لغزندگی معابر، مسافران و هم استانی های عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا انشالله حوادث ناگوار برای کسی پیش نیاید.
** آئین نامه راهنمایی و رانندگی:
ماده 180 ایین نامه راهور اشعار می داره که هرگونه استعمال دخانیات و خوردن آشامیدن در حین رانندگی ممنوع بوده و رانندگان در همه حال می بایستی توجه کامل به جلو داشته باشند.
با استناد به ماده فوق رانندگان دقت نمایند تا در رانندگی در معابر شهری مخصوصاً با این حجمه ترافیک سنگین و تردد بالا عابرین پیاده انشالله مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.
-----------------
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری کلاهبرداران فروش زمین با سند جعلی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری باند فروش زمین با سند جعلی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی، 9 نفر از متهمان در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ شعبانی،در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی به عمل آمده به کلاهبرداری 150میلیارد ریالی با فروش زمین هکتاری با استفاده از اسناد جعلی اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
---------------------
دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 13کیلو تریاک در سوادکوه
فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف 13 کیلو و 658 گرم انواع موادمخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبر، اظهار داشت:به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: مأموران در اجرای این طرح، ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، موفق به کشف 13 کیلو و 658گرم انواع موادمخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان ضمن تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي و استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايتمندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست. خبرنگارخبرگزاری خبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار