رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌ها در پنجشنبه آخر سال به منظور روان سازی ترافیک در معابر منتهی به باغ فردوس کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 16 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: طرح محدودیت ترددی روز پنجشنبه ۲۵ اسفند از ساعات اولیه بامداد آغاز و در آن از حرکت وسایل نقلیه شخصی به سمت میدان شهدا جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح تا زمان کاهش جمعیت و احتمالا تا عصر روز پنجشنبه ادامه پیدا می‌کند.

حیدری افزود: طرح ممنوعیت تردد خودرو‌ها در راستای ایمنی ترافیکی مراجعه کنندگان به آرامستان‌ها و با توجه به حجم تردد احتمالی به سمت باغ فردوس و بهشت زهرا (قبرستان جدید) انجام خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: پیشبینی می‌شود حجم ترافیک در اطراف میدان شهدا در روز پنجشنبه آخرسال ۱۰ درصد نسبت به پنجشنبه غریبان افزایش داشته باشد از این روز تقاضا می‌شود عموم شهروندان مانند هفته گذشته همکاری لازم را با ماموران داشته باشند.

وی یادآور شد: درب‌های ورودی به آرامستان‌ها در باغ فردوس و بهشت زهرا صرفا برای عبور عابرین بازخواهد بود و از ورود هرگونه خودرو شخصی ممانعت به عمل می‌آید.

حیدری در پایان و با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرمانشاه برای خدمت رسانی به شهروندان انجام شده است، از شهروندان خواست  برای عزیمت به آرامستان‌ها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار