عضو شورای ششم و رئیس کمیسیون فرهنگی شهرستان نکا:
عضو شورای ششم و رئیس کمیسیون فرهنگی شهرستان نکا اظهار داشت که با الگوگیری از شهر تهران تصمیم گرفتیم شورایار انتخاب نمائیم
کد خبر: ۱۰۳۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 15 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، جلسه ی هماهنگی با معتمدین محلات به منظور انتخاب شورایار محله بعدازظهر امروز سه شنبه 24اسفند 1400 باحضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و شورایاران در محل شهرداری شهرستان نکا برگزار شد.

نکا پیشقدم در طرح نوین تشکیل شورایاری
نکا پیشقدم در طرح نوین تشکیل شورایاری
 

سید علی اکبر ابراهیمی با بیان اینکه: هدف اصلی اعضای شورای اسلامی دوره ی ششم این بود که حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند، گفت: باتوجه به زمان کم قادر به حضور دائم و مستمر در بین همه ی مردم نیستیم و به همین خاطر با الگوگیری از شهر تهران تصمیم گرفتیم شورایار انتخاب نمائیم.

وی تصریح کرد: این کار را که بیشتر پیوست فرهنگی-اجتماعی دارد، در یک آئین نامه ای تعریف کردیم، و خواستیم بعنوان یک طرح نوین و ویژه در کشور پیشقدم باشیم تا اگر در محلی مشکل و نقصی وجود دارد آن را برطرف نمائیم و همچنین اگر قابلیت و ظرفیتی در محله ای وجود دارد، از ظرفیت آن استفاده کنیم تا باهم این شهر را بعنوان یک شهر نمونه در ایران و جهان مطرح نمائیم.

نکا پیشرو در طرح نوین تشکیل شورایاری
 

عضو شورای ششم و رئیس کمیسیون فرهنگی شهرستان نکا با اشاره به اینکه: هر عضو شورایار، نماینده ی شوراها در محلات 30گانه ی زیرمجموعه ی شهرداری نکا است ابراز امیدواری کرد: بعدها با جلساتی که با شورایارها در شهرداری برگزار خواهیم کرد، به نحو احسن و یکپارچه، عدالت اجتماعی را در محلات شهرستان نکا اجرا نمائیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: باتوجه به هماهنگی و وحدت بی نظیری که بین اعضای شورای این دوره نسبت به دوره های قبل در اکثر زمینه ها وجود دارد، با انتخاب مشترک خود در رأی به مهندس موسی خلیلی بعنوان شهردار جوان، فنی و تلاشگر باعث شدیم تا رضایت نسبی را بین مردم کسب نمائیم.

نکا پیشرو در طرح نوین تشکیل شورایاری

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار