از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد
کد خبر: ۱۰۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 14 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، با شناسایی و بستری ۶۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مجموع بیماران کرونایی استان به ۲۸۳ نفر کاهش یافت.

در ۲۴ساعت گذشته ۸۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۴ مازندرانی نیز بر اثر به ابتلا به کرونا در مراکز درمانی مازندران و بابل جان باختند.
اکنون ۹۴ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۳ جان باخته کرونایی


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۴۹ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۶۳ نفر ترخیص شدند.
دکتر فرهاد غلامی با بیان اینکه اکنون ۱۹۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند افزود: ۷۲ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
دکتر غلامی خاطرنشان کرد: شبانه روز گذشته ۳ بیمار بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری تاکید کرد.


ثبت بستری ۹۰ بیمار کرونایی در بابل
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۰ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۳ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۹۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
او گفت: یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: تاکنون ۹۶۷ هزار و ۶۲ دُز واکسن به همشهریان بابلی تزریق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار