دوست نداشتیم با استقلال روبه‌رو می‌شدیم و شخصاً تمایل داشتم با تیم‌های دیگر بازی می‌کردیم. دو بازی با استقلال در لیگ برتر انجام داده‌ایم و هر دو بازی مساوی شده است. بازی مقابل استقلال در آزادی سخت است ولی ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. امسال نشان داده‌ایم فوتبال با برنامه و روی زمین
کد خبر: ۱۰۳۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 09 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی  درباره تقابل نساجی مازندران با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت:

دوست نداشتیم با استقلال روبه‌رو می‌شدیم و شخصاً تمایل داشتم با تیم‌های دیگر بازی می‌کردیم. دو بازی با استقلال در لیگ برتر انجام داده‌ایم و هر دو بازی مساوی شده است. بازی مقابل استقلال در آزادی سخت است ولی ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. امسال نشان داده‌ایم فوتبال با برنامه و روی زمین را به نمایش می‌گذاریم. استقلال در صدر جدول قرار دارد و تمرکزش را روی قهرمانی در لیگ برتر گذاشته است.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: قهرمانی استقلال دست خودش است و اگر با همین تفکری که از اول فصل داشته که گل نخورد، پیش برود صددرصد قهرمان می‌شود. سپاهان و پرسپولیس هم برای قهرمانی رقابت می‌کنند ولی همه چیز در دستان استقلال است. شش امتیاز اختلاف فرصت خوبی برای قهرمان شدن استقلال است و این تیم استرسی ندارد.

مربی نساجی مازندران و بازیکن پیشین استقلال در خصوص دربی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال باید در دربی با آرامش‌ بازی کند. هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه دربی پیش‌بینی کند چون بازی خاصی است و روی کاغذ هیچ کسی نگفته چه تیمی قوی یا ضعیف است. در دربی در لحظه‌، اتفاقات می‌افتد. مزیت استقلال اختلاف امتیازی با پرسپولیس است. فکر می‌کنم سرخ‌پوشان به مشکل خورده‌اند و استرس‌شان بیشتر است ولی دلیلی بر این نیست که از قبل بازنده باشند. استقلال باید مراقب دربی باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار