مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به همراه جمعی از حقوق دانان بسیجی با حضور در زندان مرکزی کرمانشاه به مشکلات تعدادی از زندانیان رسیدگی کردند. .
کد خبر: ۱۰۳۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 09 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه هدف از این بازدید را شنیدن مشکلات زندانیان و پیگیری آن‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه در هفته آینده به مناسبت ایام مبارک شعبانیه آخرین مرحله طرح احرار و نهضت آزاد سازی زندانیان برگزار خواهد شد، لذا زندانیانی که دارای مشکلات مالی هستند در این برنامه شناسایی که ان شاالله در لیست آراد سازی قرار گیرند.

بهرامی پور افزود: سعی و تلاش ما در این برنامه‌ها و بازدید‌ها کمک به آزادی زندانیان و گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی آنان است.
در این برنامه علاوه بر شناسایی زندانیان واجد شرایط آزاد سازی به سایر زندانیان توسط حقوق دانان بسیجی مشاوره‌های حقوقی و قضایی ارائه گردید.

لازم به ذکر است همشهریان گرامی می‌توانند با پیوستن به پویش نذر رهایی کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت:۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ بنام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان درآستانه سال نو واریز و در این کارخداپسندانه مشارکت نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار