مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محور حمیل به ایلام به مدت ۲ روز و به دلیل تعمیرات روشنایی تونل و آمادگی سفر‌های نوروزی این مسیر مسدود است.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 09 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار کرد: مسیر حمیل به ایلام از روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه به مدت ۲ روز تا جمعه ۲۰ اسفندماه سال جاری به علت تعمیرات مسدود است.

وی با اشاره به مسدودی جاده حمیل به ایلام، افزود: جهت بروزرسانی و رفع نواقص سیستم روشنایی تونل واقع در مسیر حمیل به ایلام از ساعات هشت صبح الی ۱۸ از روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه تا جمعه ۲۰ اسفندماه سال جاری مسدود می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمان بسته بودن مسیر حمیل به ایلام، مسیر‌های دیگری جایگزین می‌شود تا خودرو‌هایی که برای تردد از این مسیر استفاده می‌کنند دچار مشکل نشوند.

کرمی با اشاره به مسیر‌های جایگزین جاده مسدود شده حمیل به ایلام، بیان کرد: محور اسلام آباد غرب به قلاجه سپس ایوان و در نهایت ایلام به عنوان مسیر جایگزین نخست و جاده اسلام آباد غرب به سمت قلاجه و پس از آن سرابله به سمت ایلام و بالعکس مسیر جایگزین دوم است.

وی در پایان از همشریان خواست قبل از آغاز سفر با تماس با سامانه تلفن ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه با خبر شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار