استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام برقراری امنیت را از مهم ترین مولفه های حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: بالا بردن ضریب امنیت در مسائل اجتماعی تقویت آسایش عمومی را در پی دارد.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 09 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست قرارگاه مبارزه با سرقت استان اظهار داشت: بالا بردن ضریب امنیت در مسائل اجتماعی منجر به تقویت آسایش عمومی می‌شود و در این راستا با توجه به ایام پایان سال و احتمال سفرهای نوروزی باید تمهیدات لازم در ارتباط با کاهش ناهنجاری هایی چون سرقت اندیشیده شودتا محیطی امن را برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی در ادامه خواستار استفاده از تجهیزات نوین به منظور پیشگیری از جرائم مختلف از جمله سرقت شد و افزود: ایجاد امنیت از مهم ترین مولفه‌های حقوق شهروندی است و در این راستا نیازمند برنامه‌ریزی مدون و بهتر توسط دستگاه های متولی هستیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: استفاده از فناوری های نوین نظیر پایش تصویری، افزایش روشنایی معابر در مناطق فاقد سیستم روشنایی از اقدامات موثری است که می‌توان از آنان بعنوان فاکتورهای بالا بردن ضریب امنیت یاد کرد.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تأمین امنیت در ایام تعطیل با ساماندهی نیروها و افزایش گشت ها، گفت: لازم است از نیروی خدوم و همیشه پای کار انتظامی و دیگر دستگاه های مرتبط به خاطر استیفای حقوق شهروندی در ایجاد و حفظ نظم و امنیت در سطح جامعه قدردانی کنیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار