فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سپاه پاسداران به عنوان نیرویی ارزشی، ولایی و برخاسته از بطن انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این نهاد انقلابی در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 08 March 2022

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه‌شنبه در دیدار با سردار "محمدنظر عظیمی" فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف و سردار "بهمن ریحانی" فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه که به مناسبت روز پاسدار انجام شد، اظهار داشت: امروز نیرو‌های انقلابی سپاه پاسداران در زمره بهترین و ارزشی‌ترین مدافعان نظام و انقلاب قرار دارند.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران یکی از بهترین و موثرترین اقدامات امام راحل (ره) بود، افزود: دوراندیشی معمار کبیر انقلاب برای تشکیل این نیروی ارزشی و ولایی در مقطع کنونی که دشمنان بی مهابا در حال تهدید و هجمه علیه جمهوری اسلامی هستند، مشخص می‌شود.

سردار جاویدان یادآوری کرد: دفاع از تمامیت ارضی کشور، خنثی سازی تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان و از همه مهمتر پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب و نظام از مهمترین خصوصیت‌های سپاه پاسداران است که با درایت حضرت امام (ره) شکل گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: امروز نقشه‌های دشمنان ملت بزرگ ایران به سرکردگی آمریکای جنایتکار یکی پس از دیگری با شکست روبرو شده است و همین موضوع سبب عصبانیت آن‌ها از سربازان ولایت و خصوصا نیرو‌های اصیل و ارزشی سپاه شده است.

وی گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب، سپاه پاسداران و دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی مقتدرانه و تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کرده و سربازی جان برکف برای ولایت و خادمی دلسوز برای ملت بزرگ ایران خواهند بود.

سردار جاویدان در پایان به تعامل خوب میان سپاه و انتظامی در سطح کشور و استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: این تعامل و هم افزایی باعث افزایش اقتدار کشور و امنیت جامعه شده است و پاسداران و نیرو‌های انتظامی تا پای جان از ارزش‌های انقلاب و امنیت مردم دفاع می‌کنند.

در این دیدار فرماندهان قرارگاه عملیاتی نجف اشرف و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز با قدردانی از اقدامات امنیت آفرین پلیس، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرگرد "پوریا نظری"، ماموران انتظامی را نیرو‌های مجاهد و از خودگذشته‌ای معرفی کردند که ایثارگرانه جان خود را برای امنیت مردم و جامعه فدا می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار