معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان از رفع کدورت ایجاد شده و پاک بودن تمامی شبکه‌های توزیع آب درشهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 07 March 2022

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان از رفع کدورت ایجاد شده و پاک بودن تمامی شبکه‌های توزیع آب درشهر همدان خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بارندگی‌های اخیر و ایجاد کدورت در آب برخی نقاط شهر همدان، گفت: نزولات جوی درپنج شنبه شب، دوازدهم و بامداد جمعه، سیزدهم اسفند ماه، افزایش کدورت در تصفیه خانه آب عباس آباد همدان را رقم زد که به محض ثبت کدورت توسط اپراتور تصفیه خانه، بلافاصله خارج نمودن تصفیه خانه از مدار بهره برداری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه کدورت ایجاد شده در خط انتقال به تعدادی از مخازن ذخیره آب در سطح شهر منتقل شد که در نتیجه آن، در اواخر روزجمعه و شنبه کدورت منتقله به شبکه‌های توزیع برخی نقاط شهر و همچنین شبکه داخلی برخی از مشترکین عزیز در شهر همدان رسید.

نیکداد با تاکید بر اینکه جلب رضایتمندی مشترکین همواره در صدر الویت اقدامات ما قرار دارد، عنوان کرد: در راستای رفع اختلال ایجاد شده، همکاران زحمتکش امور آبفای همدان از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه چهاردهم اسفند نسبت به شستشوی مخازن شبکه‌های توزیع و کنتور تعدادی از مشترکین گرامی در سطح شهر اقدام نمودند که با تلاش شبانه روزی تیم‌های عملیاتی، از اواسط روز شنبه مشکل کدورت در شبکه‌های مذکور مرتفع شد.

وی تصریح کرد:در حال حاضر شبکه‌های توزیع آب در سراسر شهر همدان کاملا پاک و عاری از هرگونه کدورت است.
حمید رضا نیکداد در نهایت ضمن عذرخواهی به دلیل مشکل پیش آمده، خواستار شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کدورت باقیمانده و نیاز به شستشوی شبکه، با شماره تلفن۱۲۲ تماس گرفته تا همکاران عملیاتی ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند. انتهای خبر/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار